آ

  • آزمون M-ABC روایی و پایایی مجموعه آزمون‌های ارزیابی حرکت کودکان (M-ABC) در کودکان شش‌سالۀ شهر اصفهان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 105-122]

  • آزمون اولریخ تأثیر یک دوره آموزش مهارت‌های پایۀ شنا بر مهارت‌های حرکتی درشت کودکان اوتیسمی 7 تا 11 سال [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 171-185]

  • آسپرگر تأثیر برنامۀ حرکتی پیشرونده بر بهبود مهارت های حرکتی کودکان مبتلا به اوتیسم [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 343-357]

ا

  • ابتدایی تأثیر طرح ملی طناورز بر تعادل ایستا و پویای دانش آموزان پسر مقطع چهارم ابتدایی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 139-151]

  • اختلال بیش ­فعالی تأثیر برنامۀ حرکتی پیشرونده بر بهبود مهارت های حرکتی کودکان مبتلا به اوتیسم [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 343-357]

  • اختلال هماهنگی تأثیر تمرینات ژیمناستیک بر ویژگی‌های عصب‌روان‌شناختی کودکان دچار اختلال هماهنگی رشدی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 217-238]

  • ادراک سلامتی پیش‌بینی نشانگان افسردگی سالمندان براساس میزان فعالیت بدنی و ویژگی‌های جمعیت‌شناختی: بررسی نقش سن و جنسیت [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 87-103]

  • ادراکی- حرکتی تاثیر تمرینات ادراکی- حرکتی بر رشد مهارت‌های حرکتی دختران کم‌توان ذهنی تربیت‌پذیر [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 473-490]

  • استرس ورزشی روایی و پایایی نسخۀ فارسی پرسشنامة سبک مقابله (گرایشی و اجتنابی) برای ورزشکاران [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 253-268]

  • استعدادیابی ویژگی های تکانش گری بازیکنان پست های مختلف فوتبال؛ آزمون دیدگاه گرایش غالب [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 153-169]

  • افتادن پیش‌بینی نشانگان افسردگی سالمندان براساس میزان فعالیت بدنی و ویژگی‌های جمعیت‌شناختی: بررسی نقش سن و جنسیت [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 87-103]

  • افتراقی تأثیر افزایش وزن اندام بر بخش‏های پیش‏حرکتی و حرکتی زمان واکنش ساده و افتراقی مردان جوان و مسن [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 21-39]

  • افسردگی پیش‌بینی نشانگان افسردگی سالمندان براساس میزان فعالیت بدنی و ویژگی‌های جمعیت‌شناختی: بررسی نقش سن و جنسیت [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 87-103]

  • اکتساب مقایسۀ تواتر بازخورد خودکنترل با آزمونگر کنترل متواتر بر اکتساب و یادگیری تکلیف پرتابی در کودکان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 57-74]

  • الکترومیوگرافی تأثیر افزایش وزن اندام بر بخش‏های پیش‏حرکتی و حرکتی زمان واکنش ساده و افتراقی مردان جوان و مسن [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 21-39]

  • الگوی ­ضربه اثر تغییرپذیری فاصلۀ کانون توجه با استفاده از خودگویی بر یادگیری فورهند تنیس روی میز [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 375-390]

  • انگیزش بیرونی ارتباط بین جو انگیزشی ادراک‌شده و انگیزش خودمختاری جودوکاران لیگ برتر ایران [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 295-310]

  • انگیزش درونی ارتباط بین جو انگیزشی ادراک‌شده و انگیزش خودمختاری جودوکاران لیگ برتر ایران [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 295-310]

  • اوتیسم تأثیر برنامۀ حرکتی پیشرونده بر بهبود مهارت های حرکتی کودکان مبتلا به اوتیسم [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 343-357]

ب

  • بازخورد مقایسۀ تواتر بازخورد خودکنترل با آزمونگر کنترل متواتر بر اکتساب و یادگیری تکلیف پرتابی در کودکان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 57-74]

  • بازخورد آینه تاثیر بازخورد همزمان بینایی (آینه) بر تعادل ایستای دختران 7 تا 13ساله [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 423-435]

  • بازخورد بینایی تأثیر دشواری تکلیف و بازخورد بینایی بر تعادل زنان سالمند [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 457-472]

  • بازخورد زیستی مقایسۀ توانایی کنترل انگیختگی با دو روش تصویرسازی ذهنی و بازخورد زیستی در پسران و دختران ورزشکار [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 409-422]

  • بازخورد همزمان تاثیر بازخورد همزمان بینایی (آینه) بر تعادل ایستای دختران 7 تا 13ساله [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 423-435]

  • بازخورد هنجاری تأثیر بازخورد هنجاری بر یادگیری مهارت هدف‌گیری پرتابی کودکان 9 تا 11ساله [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 203-216]

  • بازی تأثیر بازی‌های کودکانۀ جسمانی بر بهبود کمرویی دانش‌‌آموزان دختر دبستانی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 187-201]

  • بازی رایانه‌ای تأثیر تجربۀ حرکتی و شناختی بر توانایی چرخش ذهنی پسران [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 75-86]

  • بازیکنان فوتبال ویژگی های تکانش گری بازیکنان پست های مختلف فوتبال؛ آزمون دیدگاه گرایش غالب [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 153-169]

  • برنامۀ تمرینی منتخب تأثیر یک دوره برنامۀ تمرینی منتخب بر کاهش عوارض هایپوتونی عضلانی و تغییر ترکیب بدنی مردان سندروم داون [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 269-294]

  • بهبود تأثیر بازی‌های کودکانۀ جسمانی بر بهبود کمرویی دانش‌‌آموزان دختر دبستانی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 187-201]

  • بهرۀ حرکتی درشت تأثیر یک دوره آموزش مهارت‌های پایۀ شنا بر مهارت‌های حرکتی درشت کودکان اوتیسمی 7 تا 11 سال [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 171-185]

  • بیش‌فعالی تأثیر تمرینات تعادلی با توپ سوئیسی بر مهارت حرکتی درشت کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه / بیش‌فعالی [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 437-455]

  • بینایی تاثیر بازخورد همزمان بینایی (آینه) بر تعادل ایستای دختران 7 تا 13ساله [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 423-435]

پ

  • پاسخ گالوانیک مقایسۀ توانایی کنترل انگیختگی با دو روش تصویرسازی ذهنی و بازخورد زیستی در پسران و دختران ورزشکار [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 409-422]

  • پایایی روایی و پایایی مجموعه آزمون‌های ارزیابی حرکت کودکان (M-ABC) در کودکان شش‌سالۀ شهر اصفهان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 105-122]

  • پرتاب دارت تأثیر کانون توجه درونی و بیرونی بر اکتساب، یادداری و انتقال پرتاب دارت در کودکان کم‌توان ذهنی [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 511-527]

  • پرتابی تأثیر بازخورد هنجاری بر یادگیری مهارت هدف‌گیری پرتابی کودکان 9 تا 11ساله [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 203-216]

  • پردازش پنهان تأثیر تداخل زمینه‌ای و اختصاصی بودن تمرین بر یادگیری یک مهارت پرتابی: مطالعۀ پردازش کم‌تلاش [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 41-55]

ت

  • تجربۀ حرکتی تأثیر تجربۀ حرکتی و شناختی بر توانایی چرخش ذهنی پسران [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 75-86]

  • تجربۀ شناختی تأثیر تجربۀ حرکتی و شناختی بر توانایی چرخش ذهنی پسران [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 75-86]

  • تحلیل عاملی روایی و پایایی نسخۀ فارسی پرسشنامة سبک مقابله (گرایشی و اجتنابی) برای ورزشکاران [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 253-268]

  • تداخل زمینه­ای تأثیر تداخل زمینه‌ای فزایندۀ نظام‌دار بر یادگیری برنامۀ حرکتی تعمیم‌یافتۀ متفاوت (سرویس والیبال) [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 491-510]

  • ترکیب بدن تأثیر یک دوره برنامۀ تمرینی منتخب بر کاهش عوارض هایپوتونی عضلانی و تغییر ترکیب بدنی مردان سندروم داون [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 269-294]

  • تصویرسازی خاص مقایسۀ تأثیر تصویرسازی خاص شناختی و عمومی شناختی بر اجرای مهارت‌های فوتبالیست‌های 10-7 ساله [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 239-251]

  • تصویرسازی ذهنی مقایسۀ تأثیر تصویرسازی خاص شناختی و عمومی شناختی بر اجرای مهارت‌های فوتبالیست‌های 10-7 ساله [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 239-251]

  • تصویرسازی ذهنی مقایسۀ توانایی کنترل انگیختگی با دو روش تصویرسازی ذهنی و بازخورد زیستی در پسران و دختران ورزشکار [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 409-422]

  • تصویرسازی شناختی مقایسۀ تأثیر تصویرسازی خاص شناختی و عمومی شناختی بر اجرای مهارت‌های فوتبالیست‌های 10-7 ساله [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 239-251]

  • تصویرسازی عمومی مقایسۀ تأثیر تصویرسازی خاص شناختی و عمومی شناختی بر اجرای مهارت‌های فوتبالیست‌های 10-7 ساله [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 239-251]

  • تعادل ایستا تأثیر طرح ملی طناورز بر تعادل ایستا و پویای دانش آموزان پسر مقطع چهارم ابتدایی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 139-151]

  • تعادل ایستا تاثیر بازخورد همزمان بینایی (آینه) بر تعادل ایستای دختران 7 تا 13ساله [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 423-435]

  • تعادل پویا تأثیر طرح ملی طناورز بر تعادل ایستا و پویای دانش آموزان پسر مقطع چهارم ابتدایی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 139-151]

  • تکانش‌گری ویژگی های تکانش گری بازیکنان پست های مختلف فوتبال؛ آزمون دیدگاه گرایش غالب [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 153-169]

  • تکلیف تعادل اثر تمرین توجه درونی و بیرونی با/بدون موسیقی انگیزشی بر اجرای تکلیف تعادلی پویا [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 333-342]

  • تکلیف ثانویه تأثیر تداخل زمینه‌ای و اختصاصی بودن تمرین بر یادگیری یک مهارت پرتابی: مطالعۀ پردازش کم‌تلاش [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 41-55]

  • تکلیف ثانویه بهبود تکلیف ثانویه (زمان واکنش افتراقی) در نتیجۀ خودگفتاری انگیزشی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 391-408]

  • تکلیف زمان بندی تأثیر الگودهی خودکنترلی بر یادگیری یک تکلیف زمان‌بندی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 359-373]

  • تلاش شناختی تأثیر تداخل زمینه‌ای و اختصاصی بودن تمرین بر یادگیری یک مهارت پرتابی: مطالعۀ پردازش کم‌تلاش [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 41-55]

  • تمرین اثر تمرین توجه درونی و بیرونی با/بدون موسیقی انگیزشی بر اجرای تکلیف تعادلی پویا [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 333-342]

  • تمرین آشکار اثر دست برتری و نوع تمرین (آشکار و پنهان) بر دقت و زمان عکس‌العمل متوالی [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 529-548]

  • تمرینات تعادلی تأثیر تمرینات تعادلی با توپ سوئیسی بر مهارت حرکتی درشت کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه / بیش‌فعالی [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 437-455]

  • تمرین اختصاصی تأثیر تداخل زمینه‌ای و اختصاصی بودن تمرین بر یادگیری یک مهارت پرتابی: مطالعۀ پردازش کم‌تلاش [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 41-55]

  • تمرین پنهان اثر دست برتری و نوع تمرین (آشکار و پنهان) بر دقت و زمان عکس‌العمل متوالی [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 529-548]

  • تمرین تصادفی رابطۀ بین سبک یادگیری همگرا و واگرا و اثرگذاری تمرین تصادفی و مسدود در یادگیری مهارت‌های سرویس بدمینتون [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 123-138]

  • تمرین تصادفی تأثیر تداخل زمینه‌ای فزایندۀ نظام‌دار بر یادگیری برنامۀ حرکتی تعمیم‌یافتۀ متفاوت (سرویس والیبال) [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 491-510]

  • تمرین شنا تأثیر یک دوره آموزش مهارت‌های پایۀ شنا بر مهارت‌های حرکتی درشت کودکان اوتیسمی 7 تا 11 سال [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 171-185]

  • تمرین متغیر تأثیر تداخل زمینه‌ای و اختصاصی بودن تمرین بر یادگیری یک مهارت پرتابی: مطالعۀ پردازش کم‌تلاش [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 41-55]

  • تمرین مسدود رابطۀ بین سبک یادگیری همگرا و واگرا و اثرگذاری تمرین تصادفی و مسدود در یادگیری مهارت‌های سرویس بدمینتون [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 123-138]

  • تمرین مسدود تأثیر تداخل زمینه‌ای فزایندۀ نظام‌دار بر یادگیری برنامۀ حرکتی تعمیم‌یافتۀ متفاوت (سرویس والیبال) [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 491-510]

  • تنیس روی میز اثر تغییرپذیری فاصلۀ کانون توجه با استفاده از خودگویی بر یادگیری فورهند تنیس روی میز [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 375-390]

  • توالی حرکتی اثر دست برتری و نوع تمرین (آشکار و پنهان) بر دقت و زمان عکس‌العمل متوالی [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 529-548]

  • توپ سوئیسی تأثیر تمرینات تعادلی با توپ سوئیسی بر مهارت حرکتی درشت کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه / بیش‌فعالی [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 437-455]

  • توجه بیرونی اثر تمرین توجه درونی و بیرونی با/بدون موسیقی انگیزشی بر اجرای تکلیف تعادلی پویا [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 333-342]

  • توجه بیرونی تأثیر کانون توجه درونی و بیرونی بر اکتساب، یادداری و انتقال پرتاب دارت در کودکان کم‌توان ذهنی [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 511-527]

  • توجه درونی اثر تمرین توجه درونی و بیرونی با/بدون موسیقی انگیزشی بر اجرای تکلیف تعادلی پویا [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 333-342]

  • توجه درونی تأثیر کانون توجه درونی و بیرونی بر اکتساب، یادداری و انتقال پرتاب دارت در کودکان کم‌توان ذهنی [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 511-527]

ج

  • جودو ارتباط بین جو انگیزشی ادراک‌شده و انگیزش خودمختاری جودوکاران لیگ برتر ایران [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 295-310]

  • جو عملکردی ارتباط بین جو انگیزشی ادراک‌شده و انگیزش خودمختاری جودوکاران لیگ برتر ایران [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 295-310]

  • جو مهارتی ارتباط بین جو انگیزشی ادراک‌شده و انگیزش خودمختاری جودوکاران لیگ برتر ایران [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 295-310]

چ

  • چرخش ‌ذهنی تأثیر تجربۀ حرکتی و شناختی بر توانایی چرخش ذهنی پسران [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 75-86]

ح

  • حافظه تأثیر فعالیت ورزشی مقاومتی بر حافظه و عوامل نوروتروفیکی دانشجویان کم‌تحرک [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 1-19]

  • حرکات موزون تأثیر ترکیب‌های مختلف موسیقی و حرکات هماهنگ بر کاهش مشکلات رفتاری کودکان پسر 8 تا 14 سالة کم‌توان ذهنی آموزش‌پذیر [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 311-331]

خ

  • خجالت تأثیر بازی‌های کودکانۀ جسمانی بر بهبود کمرویی دانش‌‌آموزان دختر دبستانی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 187-201]

  • خودکنترلی مقایسۀ تواتر بازخورد خودکنترل با آزمونگر کنترل متواتر بر اکتساب و یادگیری تکلیف پرتابی در کودکان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 57-74]

  • خودگفتاری انگیزشی بهبود تکلیف ثانویه (زمان واکنش افتراقی) در نتیجۀ خودگفتاری انگیزشی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 391-408]

  • خودگویی اثر تغییرپذیری فاصلۀ کانون توجه با استفاده از خودگویی بر یادگیری فورهند تنیس روی میز [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 375-390]

د

  • دانش‌آموزان تأثیر طرح ملی طناورز بر تعادل ایستا و پویای دانش آموزان پسر مقطع چهارم ابتدایی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 139-151]

  • دانش‌آموزان تأثیر ترکیب‌های مختلف موسیقی و حرکات هماهنگ بر کاهش مشکلات رفتاری کودکان پسر 8 تا 14 سالة کم‌توان ذهنی آموزش‌پذیر [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 311-331]

  • دانشجو تأثیر فعالیت ورزشی مقاومتی بر حافظه و عوامل نوروتروفیکی دانشجویان کم‌تحرک [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 1-19]

  • دانشجویان دختر بهبود تکلیف ثانویه (زمان واکنش افتراقی) در نتیجۀ خودگفتاری انگیزشی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 391-408]

  • دبستان تأثیر بازی‌های کودکانۀ جسمانی بر بهبود کمرویی دانش‌‌آموزان دختر دبستانی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 187-201]

  • دختران تاثیر تمرینات ادراکی- حرکتی بر رشد مهارت‌های حرکتی دختران کم‌توان ذهنی تربیت‌پذیر [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 473-490]

  • دختران اثر دست برتری و نوع تمرین (آشکار و پنهان) بر دقت و زمان عکس‌العمل متوالی [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 529-548]

  • دست برتری اثر دست برتری و نوع تمرین (آشکار و پنهان) بر دقت و زمان عکس‌العمل متوالی [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 529-548]

  • دشواری تکلیف تأثیر دشواری تکلیف و بازخورد بینایی بر تعادل زنان سالمند [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 457-472]

ر

  • روایی روایی و پایایی مجموعه آزمون‌های ارزیابی حرکت کودکان (M-ABC) در کودکان شش‌سالۀ شهر اصفهان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 105-122]

  • روایی سازه روایی و پایایی نسخۀ فارسی پرسشنامة سبک مقابله (گرایشی و اجتنابی) برای ورزشکاران [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 253-268]

ز

  • زمان پیش‌حرکتی تأثیر افزایش وزن اندام بر بخش‏های پیش‏حرکتی و حرکتی زمان واکنش ساده و افتراقی مردان جوان و مسن [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 21-39]

  • زمان حرکتی تأثیر افزایش وزن اندام بر بخش‏های پیش‏حرکتی و حرکتی زمان واکنش ساده و افتراقی مردان جوان و مسن [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 21-39]

  • زمان واکنش تأثیر افزایش وزن اندام بر بخش‏های پیش‏حرکتی و حرکتی زمان واکنش ساده و افتراقی مردان جوان و مسن [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 21-39]

  • زمان واکنش بهبود تکلیف ثانویه (زمان واکنش افتراقی) در نتیجۀ خودگفتاری انگیزشی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 391-408]

ژ

  • ژیمناستیک تأثیر تمرینات ژیمناستیک بر ویژگی‌های عصب‌روان‌شناختی کودکان دچار اختلال هماهنگی رشدی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 217-238]

س

  • ساده تأثیر افزایش وزن اندام بر بخش‏های پیش‏حرکتی و حرکتی زمان واکنش ساده و افتراقی مردان جوان و مسن [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 21-39]

  • سالمند پیش‌بینی نشانگان افسردگی سالمندان براساس میزان فعالیت بدنی و ویژگی‌های جمعیت‌شناختی: بررسی نقش سن و جنسیت [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 87-103]

  • سالمندان تأثیر دشواری تکلیف و بازخورد بینایی بر تعادل زنان سالمند [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 457-472]

  • سبک همگرا رابطۀ بین سبک یادگیری همگرا و واگرا و اثرگذاری تمرین تصادفی و مسدود در یادگیری مهارت‌های سرویس بدمینتون [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 123-138]

  • سبک واگرا رابطۀ بین سبک یادگیری همگرا و واگرا و اثرگذاری تمرین تصادفی و مسدود در یادگیری مهارت‌های سرویس بدمینتون [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 123-138]

  • سرویس بدمینتون رابطۀ بین سبک یادگیری همگرا و واگرا و اثرگذاری تمرین تصادفی و مسدود در یادگیری مهارت‌های سرویس بدمینتون [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 123-138]

  • سندروم داون تأثیر یک دوره برنامۀ تمرینی منتخب بر کاهش عوارض هایپوتونی عضلانی و تغییر ترکیب بدنی مردان سندروم داون [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 269-294]

ش

  • شاخص‌های تعادل تأثیر دشواری تکلیف و بازخورد بینایی بر تعادل زنان سالمند [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 457-472]

  • شش‌ساله روایی و پایایی مجموعه آزمون‌های ارزیابی حرکت کودکان (M-ABC) در کودکان شش‌سالۀ شهر اصفهان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 105-122]

ط

  • طناب‌زنی تأثیر طرح ملی طناورز بر تعادل ایستا و پویای دانش آموزان پسر مقطع چهارم ابتدایی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 139-151]

ع

  • عصب‌روان‌شناختی تأثیر تمرینات ژیمناستیک بر ویژگی‌های عصب‌روان‌شناختی کودکان دچار اختلال هماهنگی رشدی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 217-238]

  • عملکرد مداوم ویژگی های تکانش گری بازیکنان پست های مختلف فوتبال؛ آزمون دیدگاه گرایش غالب [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 153-169]

  • عوامل نوروتروفیکی تأثیر فعالیت ورزشی مقاومتی بر حافظه و عوامل نوروتروفیکی دانشجویان کم‌تحرک [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 1-19]

ف

  • فعالیت بدنی پیش‌بینی نشانگان افسردگی سالمندان براساس میزان فعالیت بدنی و ویژگی‌های جمعیت‌شناختی: بررسی نقش سن و جنسیت [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 87-103]

  • فعالیت بدنی تأثیر برنامۀ حرکتی پیشرونده بر بهبود مهارت های حرکتی کودکان مبتلا به اوتیسم [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 343-357]

  • فعالیت مقاومتی تأثیر فعالیت ورزشی مقاومتی بر حافظه و عوامل نوروتروفیکی دانشجویان کم‌تحرک [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 1-19]

ک

  • کارکرد اجرایی تأثیر تمرینات ژیمناستیک بر ویژگی‌های عصب‌روان‌شناختی کودکان دچار اختلال هماهنگی رشدی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 217-238]

  • کارکرد حسی- حرکتی تأثیر تمرینات ژیمناستیک بر ویژگی‌های عصب‌روان‌شناختی کودکان دچار اختلال هماهنگی رشدی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 217-238]

  • کانون توجه اثر تغییرپذیری فاصلۀ کانون توجه با استفاده از خودگویی بر یادگیری فورهند تنیس روی میز [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 375-390]

  • کشتی‌گیر تأثیر تجربۀ حرکتی و شناختی بر توانایی چرخش ذهنی پسران [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 75-86]

  • کم‌تحرک تأثیر فعالیت ورزشی مقاومتی بر حافظه و عوامل نوروتروفیکی دانشجویان کم‌تحرک [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 1-19]

  • کم­توان ذهنی تأثیر کانون توجه درونی و بیرونی بر اکتساب، یادداری و انتقال پرتاب دارت در کودکان کم‌توان ذهنی [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 511-527]

  • کم‌توان ذهنی تأثیر ترکیب‌های مختلف موسیقی و حرکات هماهنگ بر کاهش مشکلات رفتاری کودکان پسر 8 تا 14 سالة کم‌توان ذهنی آموزش‌پذیر [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 311-331]

  • کم‌توان ذهنی تاثیر تمرینات ادراکی- حرکتی بر رشد مهارت‌های حرکتی دختران کم‌توان ذهنی تربیت‌پذیر [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 473-490]

  • کنترل انگیختگی مقایسۀ توانایی کنترل انگیختگی با دو روش تصویرسازی ذهنی و بازخورد زیستی در پسران و دختران ورزشکار [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 409-422]

  • کودکان مقایسۀ تواتر بازخورد خودکنترل با آزمونگر کنترل متواتر بر اکتساب و یادگیری تکلیف پرتابی در کودکان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 57-74]

  • کودکان تأثیر بازی‌های کودکانۀ جسمانی بر بهبود کمرویی دانش‌‌آموزان دختر دبستانی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 187-201]

  • کودکان تأثیر بازخورد هنجاری بر یادگیری مهارت هدف‌گیری پرتابی کودکان 9 تا 11ساله [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 203-216]

  • کودکان اوتیسمی تأثیر یک دوره آموزش مهارت‌های پایۀ شنا بر مهارت‌های حرکتی درشت کودکان اوتیسمی 7 تا 11 سال [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 171-185]

گ

  • گرایش غالب ویژگی های تکانش گری بازیکنان پست های مختلف فوتبال؛ آزمون دیدگاه گرایش غالب [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 153-169]

م

  • مبتدی اثر تغییرپذیری فاصلۀ کانون توجه با استفاده از خودگویی بر یادگیری فورهند تنیس روی میز [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 375-390]

  • محرک – پاسخ تأثیر افزایش وزن اندام بر بخش‏های پیش‏حرکتی و حرکتی زمان واکنش ساده و افتراقی مردان جوان و مسن [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 21-39]

  • مداخلة روان‏شناختی بهبود تکلیف ثانویه (زمان واکنش افتراقی) در نتیجۀ خودگفتاری انگیزشی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 391-408]

  • مشکلات رفتاری تأثیر ترکیب‌های مختلف موسیقی و حرکات هماهنگ بر کاهش مشکلات رفتاری کودکان پسر 8 تا 14 سالة کم‌توان ذهنی آموزش‌پذیر [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 311-331]

  • مقابله با استرس روایی و پایایی نسخۀ فارسی پرسشنامة سبک مقابله (گرایشی و اجتنابی) برای ورزشکاران [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 253-268]

  • مهارت بنیادی تاثیر بازخورد همزمان بینایی (آینه) بر تعادل ایستای دختران 7 تا 13ساله [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 423-435]

  • مهارت حرکتی تاثیر تمرینات ادراکی- حرکتی بر رشد مهارت‌های حرکتی دختران کم‌توان ذهنی تربیت‌پذیر [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 473-490]

  • مهارت حرکتی درشت تأثیر تمرینات تعادلی با توپ سوئیسی بر مهارت حرکتی درشت کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه / بیش‌فعالی [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 437-455]

  • مهارت‌های بنیادی روایی و پایایی مجموعه آزمون‌های ارزیابی حرکت کودکان (M-ABC) در کودکان شش‌سالۀ شهر اصفهان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 105-122]

  • مهارت‌های پایه تأثیر یک دوره آموزش مهارت‌های پایۀ شنا بر مهارت‌های حرکتی درشت کودکان اوتیسمی 7 تا 11 سال [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 171-185]

  • مهارت­ های حرکتی تأثیر برنامۀ حرکتی پیشرونده بر بهبود مهارت های حرکتی کودکان مبتلا به اوتیسم [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 343-357]

  • مهارت های فوتبال مقایسۀ تأثیر تصویرسازی خاص شناختی و عمومی شناختی بر اجرای مهارت‌های فوتبالیست‌های 10-7 ساله [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 239-251]

  • مهارت هدف‌گیری تأثیر بازخورد هنجاری بر یادگیری مهارت هدف‌گیری پرتابی کودکان 9 تا 11ساله [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 203-216]

  • موسیقی تأثیر ترکیب‌های مختلف موسیقی و حرکات هماهنگ بر کاهش مشکلات رفتاری کودکان پسر 8 تا 14 سالة کم‌توان ذهنی آموزش‌پذیر [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 311-331]

  • موسیقی انگیزشی اثر تمرین توجه درونی و بیرونی با/بدون موسیقی انگیزشی بر اجرای تکلیف تعادلی پویا [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 333-342]

ن

  • نظام‌دار فزاینده تأثیر تداخل زمینه‌ای فزایندۀ نظام‌دار بر یادگیری برنامۀ حرکتی تعمیم‌یافتۀ متفاوت (سرویس والیبال) [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 491-510]

  • نظریة نقطة چالش تأثیر الگودهی خودکنترلی بر یادگیری یک تکلیف زمان‌بندی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 359-373]

  • نقصان توجه تأثیر تمرینات تعادلی با توپ سوئیسی بر مهارت حرکتی درشت کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه / بیش‌فعالی [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 437-455]

  • نقطۀ چالش تأثیر تداخل زمینه‌ای فزایندۀ نظام‌دار بر یادگیری برنامۀ حرکتی تعمیم‌یافتۀ متفاوت (سرویس والیبال) [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 491-510]

  • نوجوان اثر تغییرپذیری فاصلۀ کانون توجه با استفاده از خودگویی بر یادگیری فورهند تنیس روی میز [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 375-390]

  • نیروی انقباضی تأثیر افزایش وزن اندام بر بخش‏های پیش‏حرکتی و حرکتی زمان واکنش ساده و افتراقی مردان جوان و مسن [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 21-39]

و

  • واژه های کلیدی الگودهی خودکنترلی تأثیر الگودهی خودکنترلی بر یادگیری یک تکلیف زمان‌بندی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 359-373]

  • ورزشکار اثر تمرین توجه درونی و بیرونی با/بدون موسیقی انگیزشی بر اجرای تکلیف تعادلی پویا [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 333-342]

  • ورزشکار مقایسۀ توانایی کنترل انگیختگی با دو روش تصویرسازی ذهنی و بازخورد زیستی در پسران و دختران ورزشکار [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 409-422]

ه

  • همسانی درونی روایی و پایایی نسخۀ فارسی پرسشنامة سبک مقابله (گرایشی و اجتنابی) برای ورزشکاران [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 253-268]

ی

  • یادگیری مقایسۀ تواتر بازخورد خودکنترل با آزمونگر کنترل متواتر بر اکتساب و یادگیری تکلیف پرتابی در کودکان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 57-74]

  • یادگیری تأثیر بازخورد هنجاری بر یادگیری مهارت هدف‌گیری پرتابی کودکان 9 تا 11ساله [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 203-216]

  • یادگیری حرکتی تأثیر کانون توجه درونی و بیرونی بر اکتساب، یادداری و انتقال پرتاب دارت در کودکان کم‌توان ذهنی [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 511-527]

  • یادگیری مشاهده ای تأثیر الگودهی خودکنترلی بر یادگیری یک تکلیف زمان‌بندی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 359-373]